Monday, August 2, 2010

兜兜转转

我真的没想过我们会有这一天
兜兜转转,我们还是回到原点。
这一年我们走的是不同世界
我们没有联络对方
不知道对方的消息。但是到最后还是走回一起
很多朋友问我,你不怕吗?相信他吗?
说真的。我相信他。就算真的没缘分走下去
我也会不说一句,不埋怨
其实这几天出去我没有觉得我们跟从前不同
反而比之前好很多了。这一年半来虽然各自有自己不同的感情生活
我想说的是。我相信我们彼此选择了的路
会对自己负责任。
虽然当你们甚至他。问起我会不会不敢放心跟他在一起
我的心有抽痛一下。因为我比谁的怕
怕的不是走不下去。怕的是在一次被伤害的我。会是怎样
连我自己也不敢想。除了告诉自己给他机会相信他。
就是
我自己知道我爱他。
我答应自己我会照顾自己,而且照顾学业。我们俩个都必须努力读书
我不会让之间的感情,埋没学业。昨天跟他见了其他亲戚。我的心踏实很多
应该是觉得见了家长,有了一颗很强的定心丸。
我真的希望你!看到!我要你做到答应我的事情。尤其是
照顾好自己的身体!不要让爸爸妈妈担心。
我也不要听到妈咪说他晚上见不到你睡不安心!
不要让家人担心。

dear,I love you

1 comment:

  1. b....dear here...i will promise it...i donwan my lover lee chiu yi hurt anymore...now i just want to let b know...i have no idea to think about others thing...just want to be with my b very well...and both of us have to study well and take goodcare for our body and make good relationship with our family and friends...as i said...try to make it OK and do it better and better ....for me...b is always better than the best...i know i had done something wrong last time...the guilty is very pain for me too. I just wannt to be with my b all the way ...and we walk together forever.this time for me is very real and i very sure my choice that i made...b i really want you want to love you...saw b write all those thing and hw b treat me ...i really know i MUST appreciate b very much and donwan done wrong thing again...i wan my b...let me be with you and i will love you ...i don wanna ever love another...just want my b...muackz~

    ReplyDelete