Friday, August 26, 2011

一日一笑话




Dear "4 open" hahaha..yor.....! ALL I HAVE, I'M GLAD..Babe I love you!!

 I likey !!! ! ♥♥♥ *999999999



Friendship is a pretty full-time occupation if you really are friendly with somebody.


 Friendship forever ♥


Yes we are [friends] and I do like to pass the day with you in serious and inconsequential chatter.  I wouldn't mind washing up beside you, dusting beside you, reading the back half of the paper while you read the front.  We are friends and I would miss you, do miss you and think of you very often.  I don't want to lose this happy space where I have found someone who is smart and easy and doesn't bother to check her diary when we arrange to meet

你们是我的唯一!

接下来,给你们看我和我堂妹的“杰作”以及很搞笑的对话
她今年3年级
 帮她弄孔雀灯笼

 很认真地在帮!!看得出我的认真吗?眼珠都快粘下去了!
 弯腰弯到那么KEK,看得出我很认真!!我自己也看得出!哈哈哈
 还跟我偷笑~哈哈

来告诉你们!她真的很可爱

她告诉我:姐~我班有人喜欢我(我很奇怪她所谓的喜欢)
她接着说:他送我RM2的TI TAT BI (笔芯笔),还有RM3 ANGRY BIRD的钥匙圈
很KENG hor?

我是笑到!!!她说(不可以跟我妈妈姐姐朋友讲)

我却现在告诉全世界!哈哈哈!!我说,我会写去BLOG

她明白BLOG。然后她说:YOR!!我不要跟你好!没有脸咯我!

她才3年级她尽然会说“没有脸”!

接着我跟她谈天。我说我帮你取洋名
她说好!我要问妈妈。(=.=lll )

haha..then,她问我:姐你的洋名是什么?

我很荣幸加开心地说:CHARLOTTE LEE

她既然!!!说!!!

HAR??驾LORRY???

一日一笑话!
CHARLOTTE LEE =(驾LORRY)

我原谅我堂妹!真的!

No comments:

Post a Comment